خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از وضعیت کادر فنی تراکتورسازی؛

پایان کار افندی در تبریز / احتمال جانشینی شهریار!

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۷۳

سرمربی ترکیه‌ای تیم فوتبال تراکتور به دنبال کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با مصطفی دنیزلی شروع مقتدرانه‌ای در لیگ نوزدهم داشت و در هفته‌های اول با کسب نتایج درخشان، خود را به عنوان یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی مطرح کرد.

عملکرد خوب تراکتور با دنیزلی تداوم داشت و حتی این سرمربی بهترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر ایران را ثبت کرد تا اینکه تیم او به سد صنعت‌نفت رسید و اولین شکست فصل خود را متحمل شد.

شاگردان افندی در ادامه در جدال با تیم‌های استقلال و سپاهان، دو مدعی قهرمانی نیز مغلوب شدند تا با سه باخت پیاپی نتایج اول فصل این تیم فراموش شده و تراکتور رسما روی نوار ناکامی قرار بگیرد. 

در این میان، پیرمرد ترکیه‌ای خوش‌شانس بود که بازی‌های سخت تراکتور برابر شهر خودرو و پیکان لغو شد تا دیدار آسان برابر تیم قعرنشین شاهین بوشهر در تبریز مجالی برای جبران باشد که او از این فرصت نیز استفاده نکرد. 

تیم پرستاره تراکتور در این دیدار با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی در امر گلزنی و کسب 3 امتیاز عاجز ماند تا با تساوی بدون گل متوقف شده و با ناکامی‌های دنباله‌دار از کورس مدعیان دورتر شود.

این مساوی برای تراکتوری‌ها طعمی بدتر از شکست داشت و صدای اعتراض هواداران این تیم را هم درآورد؛ پرشورها که حضور قهرآلودی در ورزشگاه داشتند، با شعارهایی خواستار اخراج سرمربی تیم خود شدند.

بعد از این نتیجه ناامیدکننده، اخبار زیادی درباره تغییرات در کادر مدیریتی و فنی تراکتور منتشر شد و آخرین آنها حکایت از این داشت که مصطفی دنیزلی و تراکتور به پایان راه رسیده‌اند.

در همین راستا، حتی شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه دنیزلی تبریز را ترک کرده است لیکن یکی از مسئولان باشگاه تراکتور این خبر را رد کرده و اعلام داشت او امروز در تمرین سرخ‌پوشان حضور می‌یابد.

با این حال، دقایقی پیش باشگاه تراکتور طی خبری رسما اعلام کرد مصطفی دنیزلی از این تیم جدا شد و احد شیخ‌لاری به عنوان سرمربی موقت مسئولیت فنی این تیم را در بازی با ماشین‌سازی برعهده خواهد داشت.

شنیده می‌شود، علی دایی که این روزها بدون تیم است، یکی از گزینه‌های جانشینی مصطفی دنیزلی بوده و مذاکره با این مربی نام‌آشنای فوتبال کشورمان در دستور کار سران باشگاه تراکتور قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز