خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

مجوز تحویل زمین ساخت بیمارستان ۲۷۳ تخت خوابی تامین اجتماعی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۸۵

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: مجوز ارائه زمین به تامین اجتماعی برای ساخت بیمارستانی در منطقه خاوران با لحاظ برخی شروط از سوی شورای شهر به شهرداری تبریز ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادقزاده تبریزی با اعلام مطلب فوق ‌گفت: این لایحه در جلسه صد و چهل و پنجم شورای شهر تبریز پس از بررسی و رفع ابهامات موجود در متن تصویب لایحه با رای اعضای شورای شهر تبریز با هدف افزایش میزان رفاه حال شهروندان مورد موافقت قرار گرفت.

صادقزاده خاطر نشان کرد: مجوز واگذاری زمین بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی قبلا توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسیده بود که برای رفع ایرادات موجود مجددا برای بررسی بیشتر به کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و برنامه و بودجه ارجاع شد.

سخنگوی شورای شهر تبریز همچنین گفت: موضوع در کمیسیون برنامه و‌ بودجه و فرهنگی - اجتماعی بررسی شده و مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

صادقزاده همچنین خاطر نشان کرد: زمین موصوف با متراژ ۴۲۷۰۰ متر مربع برای ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی توسط سازمان تامین اجتماعی در اختیار این سازمان قرار می گیرد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه این لایحه با ۱۲ رای موافق تصویب شد، از توجه استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان تبریز، شهردار و اعضای شورای شهر تبریز و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی در توجه به رفاه کارگران و بازنشستگان تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز