خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

آشنایی بیش از ۷۸۰ هزار دانش آموز با طرح‌های شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۲۷

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش و پرورش استان با ظرفیت بیش از ۷۸۰ هزار نفر نوآموز و دانش آموز و با ۸ هزار مدرسه، و ۳ هزار کلاس درس آماده‌ اجرای طرح‌های هماهنگ با شهرداری تبریز است.

به گزارش ایلنا، جعفر پاشایی با حضور در شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به پیشگام بودن مدارس آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز، عنوان داشت: مدارس تبریز پایلوت ارائه آموزش های شهروندی در سطح کشور شناخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مدارس استان آذربایجان شرقی بستر مناسبی برای همکاری با دستگاه‌های مختلف برای آموزش و فرهنگ سازی است.

وی از رویکرد جدید شهرداری و شورای اسلامی تبریز برای همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و افزود: آموزش و پرورش استان با ظرفیت بیش از ۷۸۰ هزار نفر نوآموز و دانش آموز و با ۸ هزار مدرسه، و ۳ هزار کلاس درس آماده‌ اجرای طرح‌های هماهنگ با شهرداری تبریز است.  

پاشایی ادامه داد: ابتکار شهرداری تبریز در ارائه آموزش‌های شهروندی در بستر مدارس اقدام مهمی بود که اکنون شهرداری‌های مختلف کشور به دنبال اجرای این کار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به حضور ۱۰۰ شهردار مدرسه در سطح تبریز گفت: مدارس بهترین محل برای ارائه تمام آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف است و این اداره کل آماده همکاری با دستگاه های مختلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز