خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با حضور استاندار

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۳۰

پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری به ریاست استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛در این جلسه کلیات اولویت‌بندی عناوین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1398 به تصویب رسید و مقرر شد عناوین پیشنهادی برای بررسی مجدد به کمیته تخصصی ارجاع شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تمرکز یک درصد اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان طبق مصوبه ملی، گفت: این اعتبارات با پیشنهاد کارگروه پژوهش و فناوری و با تصویب شورای برنامه‌ریزی استان برای اجرای طرح‌های پژوهشی کلان و فرابخشی هزینه خواهد شد.

در این جلسه همچنین تشکیل گروه‌های کاری ذیل کارگروه‌های تخصصی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

پورمحمدی با اشاره به ابلاغ آئین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: با توجه به اصلاح ساختار این شورا و تشکیل 4 کارگروه تخصصی در ذیل آن، گروه‌های کاری و تخصصی با مسئولیت دستگاه‌های مرتبط تشکیل می‌شود.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین مواردی از اصلاحات ساختاری بودجه با رویکرد قطع وابستگی بودجه به نفت توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز