خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خبر داد ؛

معرفی پورمحمدی به‌عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی از سوی وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۵۰

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از معرفی رئیس سابق دانشگاه تبریز به مجمع نمایندگان استان برای پست استانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد وحدتی هلان ظهر امروز -سه شنبه 6آذرماه جاری -در پاسخ به این سوال که وزارت کشور چه کسانی را جهت تصدی پست استانداری آذربایجان‌شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی کرده است، ابراز داشت: وزارت کشور محمدرضا پورمحمدی رئیس سابق دانشگاه تبریز را برای تصدی پست استانداری به مجمع نمایندگان معرفی کرده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز از ساعت 12 تا 14 ظهر جلسه‌ای با حضور گزینه‌ معرفی شده از سوی وزارت کشور خواهیم داشت تا ایشان برنامه‌های خود را ارائه دهند.

نماینده بستان‌آباد در پاسخ به این سوال که نظر او درباره استانداری پورمحمدی چیست،تاکید کرد: نظر بنده مثبت است و او کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌است.

وی در پایان صحبت‌های خود متذکر شد: بعد از جمع‌بندی نهایی، نظر نهایی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در این باره اعلام می‌شود.

پورمحمدی که سابقه‌ ریاست دانشگاه تبریز را در کارنامه‌اش دارد سال گذشته به‌عنوان گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان استان جهت تصدی پست وزارت علوم معرفی شد که مورد اقبال رئیس‌جمهور قرار نگرفت و اکنون بعد از خداحافظی از دانشگاه تبریز، به‌عنوان جایگزین مجید خدابخش انتخاب می‌شود.

پورمحمدی متولد سال 1337 در شهر تبریز است که فوق لیسانس و دکتری خود را در رشته‌ برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه کاردیف انگلستان به پایان رسانده است.

با انتخاب پورمحمدی به‌عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی باید منتظر اعمال تغییرات در پست‌های مدیریتی استان ماند،آنچه روشن است پور محمدی سابقه مدیریت استانی نداشته و در محیط دانشگاهی بوده است و کار سختی در استانداری آذربایجان شرقی خواهد داشت.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز