خبرگزاری کار ایران

حمایت پرشورها از مالک جدید؛

زنوزی "آتای" تراکتور شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۸۵

باشگاه تراکتورسازی به تنها و قدرتمندترین مشتری خود " زنوزی " فروخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همان طور که پیش بینی می شد تیم تراکتور سازی تبریز به تنها مشتری و بومی خود فروخته شد و شنیده می‌شود که تا روز دوشنبه انتقال مالکیت به نام محمدرضا زنوزی انجام خواهد پذیرفت تا مقدمات جذب مربی آنچنانی و چندین بازیکن بزرگ به این تیم فراهم شود. 

زنوزی چندی پیش تمایل خویش برای خرید تراکتور را اعلام کرد و با دادن هواپیمای اختصاصی به این باشگاه نیت خود برای مالکیت و فراهم کردن امکانات به بزرگترین تیم آذربایجان نشان داد.

هواداران تراکتور با انتقال مالکیت به زنوزی ابراز خوشحالی کردند ولی باید دید که آیا زنوزی مانند گسترش در مالکیت تراکتور هم موفق خواهد بود یا خیر؟ همه سئوالات را شاید سال آینده همین موقع با پایان لیگ برتر بتوان پاسخ داد.

اما در این میان زنوزی تیمی را به مالکیت می‌گیرد که با بدهی دست و  پنجه نرم می‌کند ‌و با کوله باری بدهی تیم را تحویل می‌گیرد. امیدواریم با حل شدن مشکلات مالی، زنوزی بتواند با حمایت های مالی خود تراکتور   را به روزهای اوج خود بازگرداند.

بدیهی است زنوزی برای معجزه نیامده و نباید انتظار معجزه از وی داشت او به عنوان مالک جدید سرمایه‌گذاری خواهد کرد و نباید در نتیجه ها بر علیه‌اش شعار داد و او را دلسرد کرد.

تراکتور و زنوزی بیش از پیش به کمک پرشورها نیاز دارند؛ امیدوارم زنوزی مسبب آشتی مردم تبریز با تراکتور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز