خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو :

برای حل مشکلات مردم با هیچ‌کس تعارف ندارم/بهره‌برداری از اتوبان تبریز -سهند تا پایان سال جاری

کد خبر : ۶۱۶۸۱۸

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با اشاره به بهره‌برداری از اتوبان تبریز -سهند تا پایان سال جاری گفت:با همکاری‌ همدیگر برای رفع مشکلات تلاش می‌کنم و در رفع مشکلات مردم با هیچ کسی تعارف ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب‌الدین بی‌مقدار در نشست با کار آفرینان استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" تمامی مردم و مسئولان بایستی پای کار بیایند و از تولید ایرانی حمایت کنند  حمایت از تولید ایرانی به معنای حمایت از اشتغال، کار آفرینی و رشد صنعت و اقتصاد است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور آحاد مردم در حوزه اقتصادی و تولید افزود: نمی‌توان توسعه کشور را فقط به منابع دولتی محدود کرد بایستی تمامی مردم عزمی جدی و حضوری فعال در مسائل اقتصادی داشته باشند و چنانچه موانع و مشکلاتی در ادارات وجود دارد

وی ادامه داد: موفقیت در حوزه کشاورزی ، دام و طیور تلاش جدی را می طلبد ، تلاش برای افزایش گلخانه‌های استان و رعایت استانداردها در حوزه مرغ جهت افزایش صادرات به کشورهای منطقه و اروپایی از برنامه‌های مورد پیگیری من است.

بی‌مقدار عنوان کرد:  از ظرفیت‌های آذربایجان شرقی توریسم پذیری این استان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی، طبیعت بکر و اماکن تاریخی و فرهنگی آن است که به دنبال آن اشتغال زایی و کار آفرینی نیز رونق می یابد.

وی در پایان نیز با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان و افتتاح چند طرح حمل و نقلی از بهره برداری اتوبان تبریز- سهند تا پایان سال 97 خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز