خبرگزاری کار ایران

هاشم‌زاده هریسی مطرح کرد:

نظر مساعد علمای حوزه‌علمیه به کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست‌خبرگان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۹۳

اگر چنانچه آقای هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا شود رای بالایی دارد و همه به ایشان اعتماد دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تبلیغات منفی که علیه افراد می شود که اگر فلانی رییس شود با مواضع رهبری سازگار نیست از اساس دروغ است.

به گزارش ایلنا، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی درباره نامزدی آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان، افزود: از حالا نمی توان پیش بینی کرد که کدام یک از این دو بزرگوار ریاست مجلس خبرگان را برعهده خواهند گرفت چراکه هرکدام از نمایندگان مجلس خبرگان از نظر شرعی و حقوقی حق دارند برای این پست کاندیدا شوند.

وی تاکید کرد: نباید درباره ریاست مجلس خبرگان حساسیت داشت چراکه رییس هم علاوه بر اداره مجلس یک رای بیشتر ندارد بنابراین نباید با ایجاد حساسیت، جامعه را ملتهب کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اعضای مجلس خبرگان نسبت به افراد شناخت کافی دارند و براین اساس به فرد مورد نظر خود رای می دهند.

وی از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: اگر چنانچه آقای هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا شود رای بالایی دارد و همه به ایشان اعتماد دارند. تا جایی که بنده می دانم آقای هاشمی تمایلی برای نامزدی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان ندارد، البته هنوز این مساله مشخص نیست.

وی تاکید کرد: اگرچه برخی تندروها علیه آیت الله هاشمی جوسازی می کنند اما باتوجه به سوابقی که ایشان دارند مورد اعتماد همه علما هستند و حتی علمای حوزه علمیه نظر مساعدی به آقای هاشمی دارند و نسبت به مسائلی که درباره ایشان مطرح می شود ابراز ناراحتی می کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری درباره کاندیداتوری آقای هاشمی شاهرودی هم گفت: آقای شاهرودی هم برای ریاست مجلس خبرگان شانس خوبی دارد اما در حال حاضر نمی توان درباره این مساله که چه کسی رییس مجلس خبرگان می شود، قضاوت کرد البته هر کسی رییس مجلس خبرگان شود، تغییری در نگاه مجلس خبرگان ایجاد نمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز