خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه میانه تأمین اجتماعی:

یک هزار پرونده قالی بافان و کارگران ساختمانی میانه پالایش شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۷۱

فرماندار ویژه شهرستان میانه به صورت سرزده از تأمین اجتماعی شعبه میانه بازدید کرد.

رئیس شعبه میانه تأمین اجتماعی از اجرای طرح پالایش پرونده های قالی بافان و کارگران ساختمانی از ابتدای شهریور ماه۱۳۹۳ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نبی لو، که در بازدید فرماندار ویژه میانه از تأمین اجتماعی این شهرستان سخن می گفت افزود: با اجرای این طرح تعداد ۱۰۰۰ پرونده من غیر حق پالایش شده و افراد در صف جایگزین خواهند گردید.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد این شعبه همچنین تعداد مستمری بگیران شهرستان میانه را ۳هزار و ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: ماهانه بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بابت حقوق مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری در این شعبه پرداخت می شود.

بر پایه این گزارش، فرماندار ویژه شهرستان میانه به صورت سرزده از تأمین اجتماعی شعبه میانه بازدید کرد.

در این بازدید سرزده، حیدری آزاد از نزدیک درجریان روند امور و نحوه ارائه خدمات واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی قرارگرفته و با توجه به رضایتمندی مراجعین از تسهیل و تسریع امور و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین، ‌ از نحوه تعامل مدیریت و همکاران شعبه با مردم ابراز خشنودی و بر تداوم جلب رضایت مخاطبین تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز