خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در امور تجارت:

تحولات گسترده‌ای در مبادلات تجاری آذربایجان شرقی با جمهوری آذربایجان حادثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۹۵

سفر هیئت تجاری استان آذربایجان شرقی به جمهوری آذربایجان زمینه گسترش مبادلات تجاری و تعاملات بازرگانان آذربایجان شرقی با این کشور همسایه را فراهم آورده است.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در امور تجارت سفر هیئت تجاری استان را به جمهوری آذربایجان را منشا تحولات جدید در مبادلات تجاری و تعاملات بازرگانان آذربایجان شرقی و این کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامعلی راستی ضمن پرثمر دانستن حضور حداکثری تجار و بازرگانان استان در سفر ریاست جمهوری به باکو اظهار داشت» نشست‌ها و جلسات متعدد برگزار شده فی مابین فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی و جمهوری آذربایجان و نیز مسئولان عالی رتبه دو کشور به تقویت ارتباطات و تعاملات طرفین انجامیده و نتایج مطلوبی را درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با سفیر ایران و رایزنان تجاری و فرهنگی ایران در باکو و طرح مسائل و مشکلات بازرگانان استان افزود در این سفر هیئت ۴۰ نفره اعزامی از آذربایجان شرقی از طرف سفارت ایران حائز بالا‌ترین رتبه در میان هیئتهای اعزامی استانهاشد.

وی ضمن اشاره به حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان سرپرست هیئت و همراهی مدیرکل حوزه استاندار، قائم مقام منطقه آزاد تجاری ارس و رئیس خانه صنعت و معدن استان، بازدید از واحدهای صنعتی – تولیدی ایرانیان مقیم باکو و واحدهای صنعتی آذربایجانی را جزو برنامه‌های مفید هیئت دانسته و جلسه روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان را که با حضور وزرای امور خارجه، اقتصاد، نفت، فناوری اطلاعات همچنین رئیس اتاق بازرگانی ایران و تجارو فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد نقطه عطف دیدار‌ها و نوید بخش تحرک بیشتر در مناسبات تجاری طرفین ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز