خبرگزاری کار ایران

کشت یکپارچه ۳۰۰ هکتاری در سایت گندم دیم میانه

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۶۶

بررسی اثرات اقتصادی طرح های یکپارچه سازی اراضی و شناسایی نقاط قوت و ضعف این طرح ها و ریشه یابی آنها می تواند در جهت تحقق اهداف برنامه های توسعه کشاورزی و روستایی که همانا افزایش تولید و درآمد روستاییان و بهره برداری بهینه از عوامل تولید است، موثر واقع شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه از کشت یکپارچه ۳۰۰ هکتار از اراضی بخش کاغذکنان در روستای چولاقلو این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام ایرانی پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این اراضی به همت مرکز جهاد کشاورزی و کشاورزان روستای چولاقلو بخش کاغذکنان به صورت یکپارچه به زیرکشت گندم دیم رفت.

وی هدف از کشت یکپارچه اراضی را کاهش هزینه های تولید همچون کاهش هزینه تهیه بستر بذر و کاهش هزینه کشت عنوان کرد و افزود: افزایش کارآیی ماشین آلات، کاهش هزینه های داشت و برداشت و سهولت برداشت مکانیزه از مزایای کشت یکپارچه می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه افزود: بررسی اثرات اقتصادی طرح های یکپارچه سازی اراضی و شناسایی نقاط قوت و ضعف این طرح ها و ریشه یابی آنها می تواند در جهت تحقق اهداف برنامه های توسعه کشاورزی و روستایی که همانا افزایش تولید و درآمد روستاییان و بهره برداری بهینه از عوامل تولید است، موثر واقع شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی به عمل آمده ۳۰۰ هکتار نیز در سال آینده به صورت یکپارچه به زیرکشت دیم خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز