خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی تبریز:

در برخی از مناطق تبریز مفهوم جمع آوری مکانیزه به دستی تغییر کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۶۷

در این سرمای زمستان کارگران زحمتکش شهرداری باید به صورت دستی اقدام به جمع آوری زباله‌ها کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی تبریز گفت: متاسفانه در برخی از مناطق شهر دیده می‌شود که مفهوم جمع آوری مکانیزه به دستی تغییر کرده و در این سرمای زمستان کارگران زحمتکش شهرداری باید به صورت دستی اقدام به جمع آوری زباله‌ها بکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حبیب شیری آذر با اشاره به اینکه شهروندان تبریزی سالانه مبالغی را جهت جمع آوری مکانیزه زباله به شهرداری پرداخت می‌کنند اظهار داشت: بر همین اساس انتظار می‌رود خدماتی در خورشان به عموم شهروندان ارایه شود.

وی با بیان اینکه امسال شورای اسلامی کلانشهر تبریز بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای جمع آوری اصولی زباله از شهر در اختیار شهرداری قرار داده است، خاطرنشان کرد: استفاده از ماشین آلات مکانیزه جمع آوری زباله در کلانشهر تبریز باید نهادینه شده و روش‌های سنتی جمع آوری نیز برچیده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تنظیف شهری یکی از اصلیترین و مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در طول سال‌های گذشته به دلیل عملکرد مناسب در این خصوص، تبریز عنوان دار شهر پاک شده است و بسیاری از کار‌شناسان به این امر معترف بوده‌اند.

وی افزود: با این وجود در ماه‌های اخیر برخی از شهروندان با بنده تماس گرفته و از کم توجهی به تنظیف شهری در برخی نقاط شهر ابراز گلایه کرده‌اند و با اقدام عاجل نباید اجازه دهیم عنوان پاک‌ترین شهر خدشه دار شود.

شیری آذر در عین حال با قابل قبول خواندن خدمات شهرداری تبریز در ماه‌های اخیر اظهار داشت: بی‌توجهی به چنین مسایلی موجب می‌شود که خدمات گسترده شهرداری زیر سئوال رود که به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیران خدمات شهری شهرداری تبریز با تجدید نظر در نوع ارایه خدمات خود زمینه جلب رضایت شهروندان را فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز