خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

شوراهای فرهنگی سازمان‌های وابسته به شهرداری تبریز تشکیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۴۲

برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز باید بر اساس آموزش‌‌های شهروندی باشد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از تشکیل شوراهای فرهنگی سازمانهای وابسته به این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام احمد حمیدی که در جلسه فرهنگی و اجتماعی شرکت اتوبوسرانی تبریز سخن می گفت افزود: تا پایان سالجاری شوراهای فرهنگی سازمانها کار خود را آغاز خواهند کرد و اقدامات فرهنگی سازمانها از طریق این شورا سیاستگذاری و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز باید بر اساس آموزش های شهروندی باشد، گفت: سند توسعه فرهگی و اجتماعی در شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی شهر تبریز با رویکرد و لحاظ نمودن سند چشم انداز بیست ساله در افق ۱۴۰۴ در حال تدوین است.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر آموزشهای شهروندی گفت: ناوگان اتوبوسرانی از پتانسیل و ظرفیت مناسبی جهت اجرای آموزشهای شهروندی در حوزه های مختلف بویژه در موضوع حمل و نقل عمومی برخوردار است و روزانه حدود ۱۵۰ هزار نفر سفر های دورنشهر ی خود را از طریق اتوبوسهای BRT انجام می دهند و ما باید این ظرفیت مغتنم شمرده و از این فرصت در ارائه مباحثشهری، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان گرامی استفاده نماییم.

وی تجلیل از اتوبوسرانان بدون تصادف ازسوی شرکت واحد اتوبوسرانی را به عنوان یک کار فرهنگی فاخر و تاثیرگذار دانست و افزود: تجلیل از این عزیزان میتواند الگوی مناسبی برای معرفی کارکنان نمونه در سایر سازمانهای شهرداری تبریز باشد.

در ابتدای این جلسه نوتاش مدیر فرهنگی و روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی گزارشی از عملکرد فرهنگی این شرکت ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز