خبرگزاری کار ایران

برای بازسازی عتبات عالیات؛

هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات و مذیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۹۷

اساس کار خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات عشق و علاقه و ایثارگری است که این روحیه در داوطلبان و امدادگران هلال احمر هم در حد بسیار بالایی است.

به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی در امر بازسازی عتبات عالیات، هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی با مدیرعامل و مسئولان هلال احمر استان دیدار و گفتگو کردند.

دبه گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی احمدیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تجلیل از عملکرد ستادبازسازی عتبات عالیات استان گفت: خدمت به حضرات معصومین آرزوی هر فرد مومن و مسلمان است که خداوند متعال نصیب خادمان اهل بیت کرده است.

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان نیز با تشریح خدمات این ستاد در سالهای اخیر افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال ۸۲ در استان کارخود را شروع کرده و بیشتر در شهرهای مقدس کربلا و نجف اقداماتی از قبیل سبک سازی سقف حرم و ساخت حسینیه و تعمیر و ساخت سرویسهای بهداشتی و روفه‌گری فرشهای نفیس آستان حضرت سیدالشهدا امام حسین انجام داده و در ساخت صحن حضرت زهرا و تل زینبیه در شهر مقدس کربلا مشارکت داشته است.

علی اکبر دانشور به جنبه معنوی مشارکت عمومی در بازسازی عتبات اشاره کرد وگفت: با توجه به ارادت زاید الوصف مردم ولایتمدار وعاشق اهل بیت کشور و استان به ائمه اطهار در نظر داریم با همکاری نهاد‌ها وداوطلبان جمعیت هلال احمر زمینه مشارکت همگانی در امر بازسازی عتبات عالیات را فراهم کنیم.

عزیزنوری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای همکاری با ستاد، به روحیه مشترک بین خادمان ستاد بازسازی و امدادگران و داوطلبان هلال احمر اشاره کرد و گفت: اساس کار خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات عشق و علاقه و ایثارگری است که این روحیه در داوطلبان و امدادگران هلال احمر هم در حد بسیار بالایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز