خبرگزاری کار ایران

۱۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۱۰

برگزاری برنامه‌های بزرگداشت و نمایشگاه، برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه ازدواج، تشکیل اتاق فکر، ساماندهی کانون های ازدواج آسان در نقاط مختلف استان و تشکیل مجمع خیران ازدواج از مهم ترین اقدامات ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌شرقی برای این هفته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلا جاویدان در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: کانون های ازدواج آسان در نقاط مختلف استان ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های این ستاد برای برگزاری مناسب هفته ازدواج آسان گفت: برگزاری برنامه های بزرگداشت و نمایشگاه، برگزاری نشست های تخصصی در زمینه ازدواج، تشکیل اتاق فکر، ساماندهی کانون های ازدواج آسان در نقاط مختلف استان و تشکیل مجمع خیران ازدواج از مهم ترین اقدامات این ستاد برای این هفته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: مصر هستیم که این مجمع خیریه را هر چه زودتر راه اندازی کنیم زیرا همواره مشاهده کرده ایم بخش خصوصی هر کجا وارد عمل شده توانمندتر از بخش دولتی عمل کرده است.

وی افزود: برنامه های این هفته در محور، توانمندسازی جوانان در امر ازدواج، تسهیل امر ازدواج و ساماندهی، هدایت و هماهنگی مراکز مشاوره و ازدواج خواهد بود.

جاویدان خاطرنشان کرد: توانمندسازی جوانان در امر ازدواج، ساماندهی، هدایت و هماهنگی مراکز مشاوره و ازدواج، تسهیل ازدواج جوانان و تقویت وتحکیم نهاد خانواده زوجهای جوان ۴ اصل مهم و راهبردی در امر ازدواج جوانان است.

وی با اشاره بر عمده برنامه های الگویی و اجرایی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در هفته ازدواج گفت: برگزاری برنامه های بزرگداشت روز اول ذی الحجه(روز ازدواج و خانواده) شامل: برگزاری نمایشگاه تجلیل از دستگاهها، زوجین نمونه، و افراد و موسسات فعال در امر ازدواج(استانی)، برگزاری نشستهای تخصصی در خصوص ازدواج، برگزاری اتاق فکر در این خصوص با حضور اساتید، ساماندهی کانونهای ازدواج آسان در استانها و شهرستانها و تشکیل مجمع خیرین ازدواج این ستاد خواهد بود.

جاویدان به برپایی نمایشگاه تخصصی ازدواج عملکرد دستگاهها و بخش خصوصی و تسهیلات ازدواج آسان اشاره کرد وگفت: نمایشگاه تخصصی پیوند آسمانی از ۵ مهر ماه در فرهنگسرای الغدیر تبریز آغاز و تا روز ۸ مهر ماه به روی علاقمندان جهت بازدید باز خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه ضمن تشریح عملکرد دستگاههای دولتی، بخش خصوصی نیز به ارائه خدمات و تسهیلات گوناگون در حوزه تهیه جهیزیه و سایر ملزومات ازدواج، انجام مشاوره های رایگان در زمینه حقوقی، خانوادگی، روان شناختی خواهند پرداخت و برنامه های جنبی از جمله برگزاری جشن، مسابقه و سایر برنامه های تفریحی در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز