خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر حماس:

مبارزه فلسطین تا آزادی آخرین وجب از خاک این کشور ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۵۴

اشتراکات تبریز و غزه باعثهم پیمانی هر چه بیشتر این دو خواهر خوانده است.

رئیس دفتر حماس در ایران گفت: ما و ایران هم از لحاظ تهدیدهایی که به ما می شود و هم در سرچشمه های دینی اعتدال گرای انقلابی با یکدیکر اشتراکات فراوانی داریم که این هم پیمانی باعثمی شود در غم و شادی حضور یکدیگر را احساس کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خالد احمد القدومی در آیین بهره برداری و افتتاح پارک غزه در تبریز اظهار داشت: بی تردید این فعالیت امروز مردم تبریز و نامگذاری یک پارک به نام غزه بیانگر عشق و علاقه شما به مقاومت و فلسطین است.

وی با قدردانی از تمامی ساختار شهری تبریز، این شهر را مظهر مقاومت و شهادت دانست و تصریح کرد: از حسن میزبانی و میهمان نوازی تمام مسئولان دولتی در آذربایجان شرقی و به خصوص شهر تبریز تشکر می کنم.

خالد احمد با اشاره به خواهر خواندگی تبریز و غزه گفت: بی تردید واژه خواهر خواندگی خود نشان دهنده تمام تعابیر احساسی بین دو شهر است و در این بین تبریز و فلسطین نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

رئیس دفتر حماس در ایران ادامه داد: ملت فلسطین تا آزادی آخرین وجب از خاک این کشور از وجود صهیونیست ها به مبارزه ادامه خواهند داد و سخن رهبر انقلاب در این باره را محقق می کنند.

وی تاکید کرد: آرزو می کنم این توفیق نصیب دیگر ملت ها نیز شده تا در این مبارزه برای آزادی فلسطین تلاش کرده و نماز مقبول و یکپارچه را در سرزمینی آزاد به جا بیاوریم.

پارک شهدای غزه طی مراسمی با حضور کاردار فلسطین و رییس دفتر حماس در تبریز افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز