خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان دارالقرآن:

۱۰ هزار تشکل مردمی قرآنی در کشور فعال است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۹۴

عمل به قرآن نه فقط موجب تقویت بنیان خانواده و سلامت جامعه می‌شود، بلکه سلامت اقتصاد کشور را هم به دنبال دارد.

رییس سازمان دارالقرآن از فعالیت ۱۰ هزار تشکل مردمی قرآنی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی قره شیخلو، عصر روز شنبه، در همایش قرآنی ۱۰ هزار نفری یاوران ولایت در تبریز سخن می‌گفت تأکید کرد: ظرفیت‌های خوبی در دستگاه‌های فرهنگی وجود دارد که می‌تواند در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه موثر باشد.

وی با اشاره به اجتماع باشکوه ۱۰ هزارنفری مردم تبریز و شهرهای مجاور آن افزود: این همایش باشکوه همدلی و حضور دارای پیام خاصی است.

قره شیخلو خاطرنشان کرد: ارادات و عشق به قرآن در ملت ایران متجلی است و هر چه در توسعه فرهنگ قرآنی هزینه شود. در واقع سرمایه گذاری مناسب برای سلامت بخش‌های مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه هر چه این فعالیت‌ها و حرکت‌های قرآنی ترکیبی از حضور مقتدرانه مردم و مسوولان نظام باشد، موفق‌تر است به تأثیر قرآن در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: عمل به قرآن نه تنها موجب تقویت بنیان خانواده و سلامت جامعه می‌شود، بلکه سلامت اقتصاد کشور را هم به دنبال دارد.

قره شیخلو مانوس شدن خانواده‌ها با قرآن را موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی دانست و گفت: قرآنی شدن جامعه و ضعف‌ها را از بین برده و موجب تقویت تمام بخش‌ها به خصوص فرهنگ در کشور می‌شود.

وی بر هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های قرآنی درکشور تأکید کرد و گفت: این امر نتایج مثبتی را می‌تواند در پی داشته باشد.

نخستین همایش ۱۰ هزار نفر قرآنی یاوران ولایت عصر دیروز در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز