خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کلیبر:

جاده‌های شهرستان کلیبر غیراستاندارد است / نامزد راننده، قربانی حادثه واژگونی پراید

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۲۸

با توجه به کوهستانی و غیراستاندارد بودن جاده‌های شهرستان کلیبر رانندگان در جاده‌های مواصلاتی به خصوص در جاده مغان و آبش احمد به علت وجود گردنه‌ها و پرتگاه‌های زیاد با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

فرمانده انتظامی کلیبر به رانندگان این شهرستان توصیه کرد با توجه به کوهستانی و غیراستاندارد بودن جاده‌های این شهرستان در جاده‌های مواصلاتی به خصوص در جاده مغان و آبش احمد به علت وجود گردنه‌ها و پرتگاه‌های زیاد با هوشیاری کامل و توجه به جلو رانندگی کنند.

به گزارش ایلنا، سرگرد ناصر جامی تأکید کرد: رانندگان باید از انجام حرکات اضافی و خوردن و آشامیدن و همچنین صحبت کردن پرهیز کنند تا سفری ایمن و بدون حادثه را در این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در این منطقه گفت: دیروز یک دستگاه خودروی پراید به دره‌ای عمیق سقوط کرد که سرنشین آن در دم کشته و راننده خودرو به شدت آسیب دید.

وی در تشریح این حادثه افزود: خودرو پراید در محور جاده کلیبر به مغان و در گردنه‌های پر پیچ و خم از مسیر خود منحرف شده و پس از واژگونی در ته دره‌ای عمیق آرام گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متاسفانه در این حادثه، سرنشین خودرو که نامزد راننده بوده در دم فوت می‌‌کند و راننده پراید به علت شدت جراحات وارده به وسیله بالگرد، به بیمارستان تبریز منتقل شده که حال وی وخیم گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز