خبرگزاری کار ایران

مردم ولایتمدار تبریز برای سلامتی کامل رهبر انقلاب دعا کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۹۷

اقشار مختلف مردم ولایتمدار تبریز در این اجتماع باشکوه، در مسجد طوبی حضور داشتند.

مردم مومن و ولایتمدار تبریز با اجتماع باشکوه در مسجد طوبی برای سلامتی کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کردند.

به گزارش ایلنا، در این آیین که سه‌شنبه شب از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اقشار مختلف مردم تبریز با قرائت دعای توسل و تمسک به اهل بیت(ع) شفای عاجل رهبر معظم انقلاب را از درگاه حضرت احدیت خواستار شدند.

امام جمعه اهر در این مراسم با اشاره به محبت بی‌نظیر ملت ایران به رهبر معظم انقلاب گفت: با اعلام خبر نقاهت رهبری، عاشقان ولایت در سراسر کشور و جهان دست به دعا برداشتند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده افزود: رهبر معظم انقلاب همانند بنیانگذار کبیر انقلاب با شایستگی تمام اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را محقق و انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف و زمان‌های حساس از سختی‌ها به سلامت عبور داده و مهندسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را با درایت بی نظیر به انجام رساندند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه، در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز