خبرگزاری کار ایران

هنرستان " فن و دانش " خانه کارگر تبریز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۳۱

این هنرستان در رشته‌های تراشکاری، تراشکاری CNC، نقشه کشی صنعتی، برق صنعتی، حسابداری، کامپیو‌تر، جوشکاری و ریخته­‌گری از سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانش آموز کرده و در این ارتباط، فرزندان اعضای خانه کارگر و کانون بازنشستگان تبریز از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، اعضای هیئت موسس و جمعی از فعالان و پیشکسوتان جامعه کارگری استان هنرستان کاردانش غیردولتی پسرانه فن و دانش وابسته به خانه کارگر تبریز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی توجه به آموزش را یکی از اولویت‌های اساسی این نهاد کارگری عنوان کرد و گفت: خانه کارگر تبریز همواره گسترش همه جانبه فعالیت‌های آموزشی خود را در همه ابعاد برای جامعه شریف کارگری در اولویت قرار داده و از هرگونه ایستایی و عدم رشد و توسعه پرهیز می‌کند.

کریم صادق‌زاده با اشاره به برنامه‌های مختلف خانه کارگر تبریز در بخش آموزش اظهار داشت: برپایی دوره‌های کوتاه مدت آموزشی رایگان این نهادکارگری در چندساله اخیر برای کارگران، کارگران بازنشسته فرزندان و اعضای خانواده آنان انصافا از حرکت‌های بزرگی بوده و آموزش بیش از ۹۱ هزار نفر در طول یک دهه در رشته‌های مختلف کامپیو‌تر، حسابداری، زبان و هنر نشاندهنده آن است که البته ما در این ارتباط ضمن تلاش برای ارتقاء کیفیت در صدد افزایش تعداد وگسترش رشته‌ها نیز هستیم تا بتوانیم به نیازهای جامعه کارگری پاسخ دهیم.

وی تاسیس و راه اندازی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز را از دیگر خدمات ارایه شده از سوی این نهاد به جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی ذکر کرد و گفت: در بخش آموزش عالی خانه کارگر تبریز با تاسیس مرکز علمی کاربردی و پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی آنهم در رشته‌های کاربردی و مورد نیاز جامعه کار و تولید نیز توانسته در تحقق اهداف خود و تربیت نیروی انسانی کارآمد گام‌های موثری بردارد.

رییس هیئت موسس هنرستان کار ودانش غیردولتی " فن و دانش " تبریز در ادامه با قدردانی از همکاری پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، و همچنین آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز در صدور سریع مجوز و طی مراحل اداری راه‌اندازی این هنرستان گفت: این هنرستان در رشته‌های تراشکاری، تراشکاری CNC، نقشه کشی صنعتی، برق صنعتی، حسابداری، کامپیو‌تر، جوشکاری و ریخته­گری از سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانش آموز کرده و در این ارتباط فرزندان اعضای خانه کارگر و کانون بازنشستگان تبریز از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

مهندس ایوب قهرمان‌نژاد، رییس مرکز آموزش خانه کارگر تبریز، محمدرضا سیابانی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در ادامه این مراسم این مرکز آموزشی که در بلوار منجم خیابان شهید ظهیری(قالیچیلر) در مرکز آموزشی خانه کارگر تبریز مستقر است به طور رسمی افتتاح شد.

در خاتمه مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به همراه شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه از امکانات کارگاهی و سالن‌های آموزشی خانه کارگر تبریز بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز