خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی سازمان‌های شهرداری تبریز:

تغییر نگرش و تولید فکر در راستای بهبود خدمات در اتوبوسرانی تبریز باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۴۶

فیروزیان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه معرفی شد. / توانمندسازی اتوبوسرانی تبریز نیاز به تلاش جدی و حفظ دستاوردهای بدست آمده دارد.

معاون هماهنگی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز خواستار تغییر نگرش در شرکت واحد اتوبوسرانی این شهر و تولید فکر در راستای ارتقا و بهبود خدمات را در تمامی ابعاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقی‌پور که در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه سخن می‌­گفت، افزود: توانمندسازی اتوبوسرانی نیاز به تلاش جدی و حفظ دستاوردهای بدست آمده دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی در طول چند سال گذشته با نگرش و مطالعات علمی افزایش یافته و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر تبریز با بهره گیری از علم وعمل بطور قابل توجه با لحاظ نمودن افزایش تعداد اتوبوس و تنوع خدمات محقق شده است.

تقی‌پور تعصب و عرق سازمانی را دو عامل کارساز در سازمان به ویژه در مدیریت شهری دانست و افزود: مدیران باید با استفاده از این دو عامل کارائی سازمان خود را افزایش دهند تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

بر پایه همین گزارش در این مراسم پس از ارایه گزارش عملکرد از سوی تقی‌زاده مدیر عامل سابق شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فیروزیان به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

فیروزیان در کارنامه مدیریتی خودمعاونت اداری و مالی سازمانهای فرهنگی و هنری، فنآوری اطلاعات و منطقه یک شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کلانشهر تبریز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز