خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور:

نحوه فعالیت هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته سطح توقعات را بالا برده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۲۹

این تشکلات حیاط خلوت هیچکس نیست و نخواهد بود. کانون کارگران بازنشسته محل خدمت بی منت برای قشر فرهیخته بازنشسته و مستمری بگیران جامعه است که در جهت اهداف عالیه این نهادها فعالیت نمایند.

عضو هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور گفت: نحوه فعالیت هیئت مدیره سطح توقعات اعضای کانون را بالا برده و تلاش بیشتری را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاج کریم صادق‌زاده که در جلسه مجمع عمومی کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی به منظور انتخاب اعضای دوره جدید هیئت مدیره و بازرسان این کانون، سخن می‌گفت، افزود: همیشه این موضوع را بنده و دوستانم در هیئت مدیره به صراحت گفته‌ایم و باز هم تکرار می‌کنیم که این تشکلات حیاط خلوت هیچکس نیست و نخواهد بود، کانون کارگران بازنشسته محل خدمت بی‌منت برای قشر فرهیخته بازنشسته و مستمری بگیران جامعه است که در جهت اهداف عالیه این نهاد‌ها فعالیت نمایند.

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های کانون‌های کارگران بازنشسته شهرستانی گفت: برای پیشرفت کانون‌های شهرستانی از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، رفاهی و ورزشی در کانون استان استفاده شده و این مهم عاملیشد تا بتوانیم در سطح استان کارهای شاخصی انجام دهیم که گزارش آن در این مجمع ارایه و به سمع شما اعضای مجمع خواهیم رساند.

وی بر لزوم حضور افراد متخصص، کاردان، آگاه به مسایل، کار بلد در مجموعه مدیریتی کانون‌ها تأکید کرد و گفت: از حضور این افراد به عنوان پیشکسوتان جامعه کارگری در تمامی کانون‌ها استقبال کرده و معتقدیم با حضور آنان و ارایه فکر درست و برنامه‌های کاربردی فعالیت کانون‌ها توسعه خواهد یافت.

حاج کریم صادق‌زاده با اشاره به روند روبه رشد فعالیت‌های هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی گفت: خدا را شاکریم که امروز به گونه‌ای فعالیت‌های این هیئت مدیره با حمایت شما اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون‌های شهرستانی انجام شده که توقعات اعضای کانون بالا رفته و این مهم کار ما را سخت کرده است.

رییس کانون کارگران بازنشسته تبریز با تأکید براینکه تشکلات کارگری و بازنشستگان محل خدمت است‌زاده گفت: هر کس امروز انتخاب شود یا نشود باید در چارچوب اساسنامه و مقرراتو تصمیمات مجمع و مصوبات هیئت مدیره به عنوان منتخبان مردم عمل کند.

نایب رییس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: همه عزیزان بدانند دیروز رقابت بین کاندیدا‌ها بود و امروز انتخابات و فردا رفاقت کامل است و بر این اساس همگان باید به آرای مردم احترام بگذرانند و کسانی که رأی نیاورده‌اند بیشتر از همه بایستی حمایت خود را از کاندیداهای منتخب اعلام کنند.

صادق‌زاده در بخش پایانی سخنان خود آمادگی این کانون را برای دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده اعلام کرد و گفت: تلاش‌مان بر این است که بتوانیم به دور از فضاهای کاذب بیرونی ایجاد شده فقط فکر اجرایی داشته باشیم و خواسته‌های به حق قشر فرهیخته بازنشستگان را درتمامی زمینه‌ها به ویژه در همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزایش کیفیت درمان مستقیم، قانون الزام درمان و افزایش حقوق و عیدی سالانه بازنشستگان و ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی بیشتر را به نحو مطلوب انجام دهیم.

این مجمع با حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره ۱۶ کانون کارگران بازنشسته دارای اعتبار شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی، میراحد حسینی؛ مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان، فتحی؛ معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، ابراهیمیان؛ رییس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، محمد مسگری اسکویی؛ رییس هیأت مدیره کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی و سایر اعضای هیئت مدیره و بازرسان دوره قبلی کانون کارگران بازنشسته تشکیل شده بود.

در این مجمع و پس از ارایه گزارش بیلان مالی سال ۹۱-۹۲ کانون انتخابات هیئت مدیره و بازرسان این کانون برای دوره جدید به طور پرشور و با شکوه و با نظارت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد و محمد مسگری اسکویی، نقد علی یدالهی، خیراله نورانی، حاج کریم صادق‌زاده تبریزی، جعفر داداش‌زاده، اصغر خوش نفس علیشاهی، عین اله فیضی، سید رضا سجودی هریس، صمد اکرامی، به عنوان اعضای اصلی و محمد علی ابراهیمی آوینی، حسین علمی و یوسف مقتدر اسلامی به عنوان بازرسان اصلی کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی برای دوره جدید انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز