خبرگزاری کار ایران

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۳۶

آیین تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت روز خبرنگار شنبه، هجدهم مردادماه جاری، با حضور جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی، صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محرمی عصر دیرور گفت: آیین تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت روز خبرنگار شنبه، هجدهم مردادماه جاری، با حضور دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی، صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

وی، نقش خبرنگاران در شفاف سازی فضای اطلاعاتی جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران زمینه‌ساز تعامل بیشتر مسوولان و مردم بوده و موجبات ارتباط مستحکم آنان و دستیابی به اهداف متعالی در جامعه را فراهم می‌‌کنند.

محرمی خبرنگاری را رسالتی خطیر دانست و گفت: رعایت صداقت در تبیین اخبار مهمترین شاخصه خبرنگاری بوده و زمینه پیشرفت و توسعه جامعه را فراهم‌ می‌سازد.

وی همچنین اخلاق مداری در عرصه مطبوعات را بسیار مهم دانست و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در وحدت آفرینی و ایجاد همدلی در جامعه دارد.

محرمی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید فرصت و فضای مناسبی را برای بالندگی بیش از پیش فعالان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی فراهم آورده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای جامعه بوده و رسالت سترگی بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز