خبرگزاری کار ایران

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌:

دانشگاه آزاد اسلامی باید وابستگی خود را از شهریه کاهش دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۱۶

در این راستا هر واحد دانشگاهی موظف است ۱۲ در صد درآمد خود را از منابعی به غیر از شهریه تأمین کند.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید وابستگی خود از شهریه را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا منادی که در چهارمین جلسه هیأت امنای استان آذربایجان شرقی سخن می گفت افزود: در این راستا هر واحد دانشگاهی موظف است ۱۲ در صد درآمد خود را از منابعی به غیر از شهریه تأمین کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات ریاست دانشگاه و هیأت امنا ۳ درصد منابع از شرکت های دانش بنیان و۹ درصد دیگر نیز باید از سایر فعالیت های درآمدزایی به غیر از شهریه تأمین شود.

وی همجنین با اشاره به تشکیل هیأت های امنا در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیأت امناها با هدف تمرکز زدایی تشکیل شدند که با همفکری و هم رأیی آنان قطعاً می توان در اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های اساسی و موثر برداشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ‌در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور به ثبت رسیده است و در آستانه سی وچهارمین سالروز تأسیس این دانشگاه مراسمی درشأن شهر اولین ها با حضور روسای کلیه واحدها و وزرای بهداشت و آموزش عالی و دیگر مسئولین کشوری خواهیم داشت و این افتخار دیگری برای تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز