خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی چاراویماق:

بیش از ۵ هزار راس دام سنگین علیه بیماری لمپی اسکین در چاراویماق واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۸۷

امید است با اقدامات صورت گرفته و همکاری ادارات مرتبط شاهد از بین رفتن این بیماری باشیم که باعثآسیب‌های فراوان اقتصادی برای دامدران می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: طرح واکسیناسیون ۵ هزار و ۲۰۰ راس دام سنگین علیه بیماری لمپی اسکین با همکاری شبکه دامپزشکی شهرستان و با اعزام اکیپ مشترک در سطح روستاهای این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید احمدی با بیان اینکه به دنبال شیوع بیماری لمپی اسکین در سطح استان، با هدف جلوگیری از شیوع این بیماری کمیته‌ای متشکل از ادارت دامپزشکی و جهاد کشاورزی و فرمانداری و سایر ادارات مرتبط تشکیل شد، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری در سطح شهرستان اقداماتی از قبیل نصب بنر و پارچه نوشته در سطح شهرستان، سمپاشی اماکن دامی با همکاری شبکه دامپزشکی، ضد عفونی کردن محل زباله و مراکز آلوده در مناطق و محل تجمع حشرات ناقل بیماری با همکاری شبکه بهداشت شهرستان، تشکیل کلاس‌های آموزشی آشنایی با بیماری لمپی اسکین برای دامداران با همکاری شبکه دامپزشکی و شرکت تعاونی دامداران شهرستان، تعطیلی میادین عرضه دام در بازارهای هفتگی به مدت سه هفته با همکاری شبکه دامپزشکی و نیروی انتظامی شهرستان انجام گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق خاطرنشان کرد: امید است با اقدامات صورت گرفته و همکاری ادارات مرتبط شاهد از بین رفتن این بیماری باشیم که باعثآسیب‌های فراوان اقتصادی برای دامدران می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز