خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

نصب داربست در تبریز ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۵۲

ورود هنرمندان به فضای عملی زیباسازی شهری ضروری است.

شهردار تبریز از ممنوعیت نصب داربست در شهر تبریز خبر داد.

صادق نجفی در گفتگو با ایلنا گفت: نصب داربست، جز در مناسبت‌های خاص، ممنوع بوده و به هیچ عنوان اجازه نصب داربست‌های تبلیغاتی را نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری تبلیغاتی شرکت‌ها و واحدهای تجاری و صنعتی از ظرفیت‌های محیط شهری، نباید موجب ناهمگونی و ناسازگاری ظاهر شهر شوند.

نجفی تصریح کرد: به این منظور استفاده از آخرین مدل‌های تبلیغاتی، در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته و به زودی توسط سازمان زیباسازی اقدامات عملی در خصوص ساماندهی فضای تبلیغاتی شهر انجام خواهد شد.

شهردار تبریز با تاکید بر رعایت عنصر زیبایی در بخش‌های مختلف مدیریت شهری گفت: غفلت از این عنصر اثربخش، نتیجه‌ای جز زمختی و دلزدگی محیط شهری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه توسعه متوازن شهر، نیازمند توجه همزمان به زسرساخت‌ها و روساخت‌ها است گفت: به‌‌ همان میزان که باید نسبت به پروژه‌های عمران و حمل و نقل حساس باشیم، باید با در نظر گرفتن عنصر خلاقیت و ابتکار، حس زیبایی را در جای جای شهر تقویت کنیم.

نجفی با اشاره به حوزه‌های گسترده خدمات شهری تاکید کرد: باید از موضوعات متنوع شهری، برای ایجاد فرصت‌های زیبایی بهره گرفت. بسیاری از این فرصت‌ها‌ گاه با کمترین هزینه، بهترین نتایج و بازخورد‌ها را در پی داشته و الگوساز خواهند بود.

شهردار تبریز ظرفیت‌های اصیل فرهنگی و هنری استان را یادآور شد و افزود: با توجه به پیشنه دور و دراز شهر تبریز در عرصه‌های هنری، به خصوص در حوزه‌های خوشنویسی و نگارگری، المان‌های ظاهری این شهر، نباید از این ظرفیت چشمگیر بی‌بهره باشند.

وی ادامه داد: لازمه تحقق این امر ورود هنرمندان به فضای عملی مقوله هنر است؛ و البته مدیران شهری نیز باید بستر این تعامل را فراهم کنند.

نجفی افزود: نگرش کاربردی به موضوعات هنری در حوزه مدیریت شهری، علاوه بر تقویت ابعاد تخصصی هنر در اصول شهرسازی، به درآمدزایی فعالان موسسات هنری نیز کمک شایانی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز