خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

کلیه گاوداری‌های صنعتی و نیمه صنعتی آذربایجان شرقی علیه بیماری لمپی اسکین واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۰۳

تاکنون بیش از ۵۶ هزار راس دام بزرگ آذربایجان شرقی تحت واکسیناسیون علیه این بیماری قرار گرفته اند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از اتمام عملیات واکسیناسیون علیه بیماری لمپی اسکین در گاوداری های صنعتی و نیمه صنعتی استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهراد زندیه افزود: برابر دستورالعمل های ابلاغی سازمان و پیرو آن تصمیم کمیته فنی استانی بیماری لمپی اسکین مبنی بر انجام عملیات پیشگیری به صورت واکنش سریع اکیپ های واکسیناسیون در سطح استان نسبت به سم پاشی و ضد عفونی اماکن دامی و واکسیناسیون گاوداری های صنعتی و نیمه صنعتی استان اقدام کرده و این عملیات در کلیه گاوداری های صنعتی و نیمه صنعتی به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۶ هزار راس دام بزرگ تحت واکسیناسیون علیه این بیماری قرار گرفته اند.

زندیه از دامداران و بهره برداران این صنعت خواست تا با مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان(یا با تلفن ۱۵۱۲) اطلاع دهند تا کارشناسان این اداره نسبت به انجام امورات لازم اقدام نمایند.
وی در خاتمه مجددا از زحمات کلیه ادارات بخصوص استانداری و جهاد کشاورزی و فرماندهی نیروی انتظامی و سایر ادارات در خصوص ارتباط تنگاتنگی که با این اداره در خصوص کنترل این بیماری داشته اند قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز