خبرگزاری کار ایران

پوستر جشنواره‌ پیامک ادبی خلیج فارس در تبریز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۸۳

این جشنواره به مناسبت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس و در رشته‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود که دور دوم تحت عنوان بخش پیامک ادبی با محوریت آذربایجان شرقی و به صورت سراسری برپا خواهد شد.

پوستر دومین جشنواره سراسری پیامک ادبی با موضوع خلیج فارس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و اعضای ستاد اجرایی این جشنواره در تبریز رونمایی شد.
به گزارش ایلنا در این پوستر با توجه به موضوع جشنواره و اهمیت شعر و ادب، از شاخصه‌های این هنر بهره گرفته و با طراحی ساده و محتوای غنی از ترکیب رنگهای آبی به عنوان نماد خلیج فارس استفاده شده است.
همچنین در این پوستر از طرحهای اسلیمی و نقشهٔ جغرافیایی خلیج همیشه فارس نیز بهره گرفته شده که بر غنای آن افزوده است.
براساس این گزارش، این جشنواره به مناسبت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس و در رشته‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود که دور دوم تحت عنوان بخش پیامک ادبی با محوریت آذربایجان شرقی و به صورت سراسری برپا خواهد شد.
گفتنی است در دور اول برگزاری جشنواره خلیج فارس نیز بخش پیامک ادبی با استقبال قابل توجه اصحاب فرهنگ و ادب و علاقمندان مواجه شد.
محورهای این جشنواره شامل تک‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع خلیج فارس، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر با محوریت خلیج فارس و تاریخ و جغرافیای خلیج فارس و جملات کوتاه با الهام از اشعار و نوشته‌های بزرگان شعر و ادب درباره خلیج فارس با ذکر منبع، است.
متن پیامک ارسال شده باید تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده و متن پیام باید در حد ۲۵ تا ۱۵۰ کاراکتر باشد.
علاقمندان می‌توانند متن پیامک‌های خود را تا پنجم اردیبهشت‌ماه جاری به شماره ۳۰۰۰۲۸۲۸۲۰۸۲۰۸ ارسال نمایند.
گفتنی است علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www. news. ershad - as. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز