خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

هیچ عذر و بهانه‌ای در روند خدمتگذاری قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۵۴

بروز اختلاف سلیقه در اجرای برنامه‌های مختلف مدیریت شهری، لازم و اجتناب ناپذیر بوده و زمینه لازم را برای تقویت همگرایی و رسیدن به یک هم افزایی سازنده فراهم خواهد ساخت.

ایلنا: شهردار تبریز بر لزوم هم افزایی بخش‌های مختلف مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در نشست شورای مدیران شهرداری تبریز، با تقدیر از بخش‌های مختلف مدیریت شهری در توسعه خدمات شهری و استقبال از مسافران نورزی در ایام نوروز تاکید کرد: زیرمجموعه‌های متعدد شهرداری، از مدت‌ها پیش از آغاز نوروز، با اجرای اقدامات اساسی در حوزه‌های مختلف زیباسازی، فضای سبز، گردشگری و خدمات شهری، نقش چشمگیری در تحصیل رضایت شهروندان و استقبال شایسه از گردشگران نوروزی داشته‌اند.
وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های مختلف شهری در سال جدید، باید بر مبنای برنامه ریزی مدون باشد، گفت: خوشبختانه ارایه راهبرد اساسی توسط رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جدید به «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، مسیر اجرای برنامه‌های مختلف را هموار کرده‌ است.
شهردار تبریزبا تاکید بر تعامل سازنده در بخش‌های مختلف مدیریت شهرداری گفت: به منظور تسهیل در اجرای خدمات شهری، اختیارات لازم به مدیران بخش‌های مختلف تفویض شده است.
وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیه ناشی از تداخل برخی اختیارات، امری طبیعی است، تصریح کرد: بروز اختلاف سلیقه در اجرای برنامه‌های مختلف مدیریت شهری، لازم و اجتناب ناپذیر بوده و زمینه لازم را برای تقویت همگرایی و رسیدن به یک هم افزایی سازنده فراهم خواهد ساخت.
نجفی با تاکید بر اینکه «هیچ عذر و بهانه‌ای برای خدمتگذاری قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: خدمات مختلف شهری، در تیررس ارزیابی شهروندان است؛ بنابراین وجود وقفه در روند پروژه‌های عمرانی و شهری، به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به اینکه بودجه و برنامه سال ۹۳ شهرداری به کلیه مناطق و سازمان‌ها ابلاغ شده است، گفت: مدیران شهرداری باید طبق برنامه زمان بندی شده، نسبت به اجرای پروژه‌های پیش بینی شده اقدام کنند؛ چرا که تاخیر در اجرای پروژه‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز