خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پنج تبریز:

احداثباند کندرو شمالی جاده تهران – تبریز تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۵۱

این باند به طول ۴کیلومتر و عرض ۱۶ متر احداثمی‌شود.. / هدف از اجرای باند کند رو شمالی جاده تهران تغییر مبلمان شهری و زیبا سازی ورودی شهر اعلام شده است. / با اجرای باند کند رو حریم جاده تهران از ۲۳ متر به ۳۸ متر افزایش می‌یابد.

ایلنا: شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز از تسریع یافتن عملیات تملک، تخریب و عملیات عمرانی باند کندرو شمالی جاده تهران، حد فاصل سه راهی اهر تا میدان بسیج خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیار گفت: عملیات احداثباند کندروی شمالی جاده تهران حد فاصل سه راهی اهر تا میدان بسیج به طول ۴ کیلومتر و عرض ۱۶م‌تر توسط این منطقه با جدیت در حال اجرا می‌باشد. وی افزود: عملیات آزادسازی باند کند رو شمالی در حد فاصل ورودی کرکج تا میدان بسیج با تملک و تخریب ۳ ملک به پایان رسیده که عملیات عمرانی در این قسمت به زودی شروع می‌شود.
هوشیار با بیان اینکه با اجرای باند کند رو حریم جاده تهران از ۲۳ متر به ۳۸ متر افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: تملک املاک واقع در مسیر ورودی کرکج تا سه راهی اهر نیز در حد اقل زمان ممکن انجام و به اتمام خواهد رسید.
شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز هدف از اجرای باند کند رو شمالی جاده تهران را تغییر مبلمان شهری و زیبا سازی ورودی شهر اعلام کرد و گفت: با دستور شهردار تبریز پروژه احداثباند کند رو شمالی جاده تهران در برنامه کاری این منطقه قرار گرفته است.
شایان ذکر است در پی آزاد سازی حد فاصل ورودی کرکج تا میدان بسیج رئیسی مسئول هماهنگی شهرداریهای مناطق کلانشهر تبریز با ارسال نامه‌ای از عملکرد این منطقه در تسریع یافتن توافق و تخریب املاک واقع در باند کندرو شمالی تقدیر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز