خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

ناوگان مینی‌بوس‌رانی در مسیرهای پرتراکم شهری تبریز احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۴۸

مطالعه دقیق رویکردهای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری، از جمله برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بوده و در این راستا، همزمان با افزایش اتوبوس‌های شهری، بررسی احیای سیستم مینی بوس رانی در دستور کار قرار دارد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از احیای ناوگان مینی‌بوس رانی در مسیرهای پرتراکم شهری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب وحیدکیا گفت: مطالعه دقیق رویکردهای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری، از جمله برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بوده و در این راستا، همزمان با افزایش اتوبوس‌های شهری، بررسی احیای سیستم مینی بوس رانی در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: مینی بوس‌های مدرن و ون‌های مجهز، با توجه به داشتن ظرفیت بیشتر نسبت به تاکسی و اشغال حجم کمتر نسبت به اتوبوس، در روند اصلاح ترافیک شهری و کاهش تاثیرات آلودگی هوا موثر خواهند بود.
وحیدکیا خاطرنشان کرد: استفاده از مینی بوس‌های عمومی در مسیرهای پرترددی که امکان حضور اتوبوس در آن، دشوار است، نقش سازنده‌ای در کاهش تراکم ترافیکی خواهد داشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه ویژه شهردار تبریز و یاری شورای اسلامی شهر، زمینه مناسبی جهت استفاده از منابع مالی مورد نیاز در برنامه‌های توسعه حمل و نقل عمومی فراهم شده است.
وحیدکیا تصریح کرد: با آغاز عملیات اجرایی تراموای شهری، تسریع در روند اجرایی قطار شهری، تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی و استمرار برنامه‌های مطالعاتی جهت توسعه کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل، سال جدید، نقطه عطف مهمی در ناوگان حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز