خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت داوران مقدماتی جایزه ادبی تبریز:

جایزه ادبی تبریز به اهداف اصلی خود رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۷۴

برگزاری این قبیل برنامه‌ها همیشه با یک تلاش و تکاپو همراه هستند، که به نوبه خود حایز اهمیت بوده چرا که هم نویسندگان و مخاطبان را با نمونه‌های بر‌تر آشنا می‌سازد و هم در روند داستان نویسی و شعر شهر تبریز و حتی کشور تاثیر خود را می‌گذارد.

ایلنا: عضو هیئت داوران مقدماتی جایزه ادبی تبریز گفت: در راهیابی آثار به بخش نهایی، نوع نگاه به موضوعات و سوژه‌ها لحاظ شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا داود خدایی با بیان اینکه سطح آثار رسیده به دبیرخانه تا حدی قابل قبول بود، گفت: عدم رعایت اصول اولیه داستان نویسی و نبود عناصر اصلی داستان، عمده مشکل آثار رسیده بود و همین امر سبب شد آثار اندکی به مرحله نهایی راه یابند.
وی، در رابطه با ویژگی اصلی آثار راه یافته به بخش نهایی اظهار داشت: رعایت عناصر اصلی داستان نویسی، نگاه تازه به موضوعات و سوژه‌ها و در کل قوی بودن اثر از لحاظ محتوایی در راهیابی آثار به بخش نهایی نقش اصلی را برعهده داشته‌اند.
عضو هیئت داوران مقدماتی جایزه ادبی تبریز، با بیان اینکه برگزاری این قبیل برنامه‌ها همیشه با یک تلاش و تکاپو همراه هستند، افزود: وجود این تحرک به نوبه خود حایز اهمیت است چرا که هم نویسندگان و مخاطبان را با نمونه‌های بر‌تر آشنا می‌سازد و هم در روند داستان نویسی و شعر شهر تبریز و حتی کشور تاثیر خود را می‌گذارد.
خدایی، ایجاد تحرک و شادابی برای تولید آثار قوی و فاخر و تاثیر در جریان داستان نویسی را مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: به عقیده من جایزه ادبی تبریز به اهداف اصلی خود رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز