خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون حقوق بشراسلامی در شمال‌غرب کشور:

ایلنا تنها رسانه حامی حقوق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۴۱

یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران - ایلنا را در حالی جشن گرفته‌ایم که خانواده عظیم کارگران به واسطه فشارهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت در یک دهه گذشته خسارت‌های مادی و معنوی زیادی را متحمل شده‌اند.

ایلنا: دبیر کمیسیون حقوق بشراسلامی در شمالغرب کشور در یادداشتی به مناسبت سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا این نهاد رسانه‌ای را تنها رسانه حامی احقاق حقوق کارگران خواند.
به گزارش ایلنا وحید کاظم‌زاده در این یادداشت آورده است: یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کارگران ایران - ایلنا را در حالی جشن گرفته‌ایم که خانواده عظیم کارگران به واسطه فشارهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت در یک دهه گذشته خسارت‌های مادی و معنوی زیادی را متحمل شده‌اند.
وی با تبریک سالروز تاسیس ایلنا بر یکایک خبرنگاران و دست اندرکاران این خبرگزاری و آرزوی موفقیت برای آنان تصریح کرده است تا دست اندرکاران این رسانه همچنان که در یک دهه گذشته نشان داده‌اند به طور مستقل و عدم تاثیرپذیری از جریانات مختلف سیاسی در پیگیری حقوق حقه کارگران و تلاش برای احقاق آن در عمل به وظیفه اطلاع رسانی خویش کوتاهی نکرده‌اند بتوانند بهتر از گذشته با صراحت و صداقت در انعکاس نظریات جناح‌های مختلف تلاش نموده و نقش اطلاع رسانی صحیح و سالمی را نسبت به مردم و جامعه علمی ایفاکنند.
کاظم‌زاده در ادامه با اشاره به اعتماد نسبت به این خبرگزاری یادآور شده است: ایلنا از جمله خبرگزاری‌های مورد اعتماد بنده در یک دهه گذشته بوده است، چه اینکه هرگز به دنبال تقطیع و بریدن قسمت‌هایی از مطالب و اخبار نبوده و شکل و محتوای اصلی اخبار و گزارش‌ها را از بین نبرده است.
وی تاکید کرده است ایلنا در عین رعایت مصالح نظام اسلامی و مردم، تنها رسانه حامی واقعی احقاق حقوق کارگران در چند سال اخیر است، چراکه هویت اصلی خود را در توجه به حقوق کارگران به دست آورده است.
کاظم‌زاده در ادامه با اشاره به ویژگی‌های خبرگزاری کار ایران تصریح کرده است: ایلنا در زمره رسانه‌هایی که خود را به مشی اعتدالی آراسته و در عین حالی که نقد منصفانه را سرلوحه عملکرد خویش قرار داده است، سعی نموده از مسیر حق خارج نشده و روحیه امید را در جامعه تزریق نماید.
وی در پایان ضمن تبریک مجدد یازدهمین سالگرد تاسیس ایلنا به آقایان علیرضا محجوب(دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و رئیس فراکسیون کارگری مجلس)، کریم صادق‌زاده(دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و دبیر کارگروه حمایت از حقوق کارگران شمالغرب کشور) و رضا عظیم آذری(سرپرست روزنامه کار و کارگر ودبیر اخبار خبرگزاری ایلنا در آذربایجان شرقی و دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در استان) خاطرنشان کرده است: امید است بتوانیم در سایه بالابردن امنیت کاری برای روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، چنانچه در خورشان کارگران عزیز کشور است از حقوق آنان دفاع نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز