خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در معرفی فرماندار جدید اسکو:

تغییر مدیران در دولت جدید امری طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۷

مرتضی علیخانی به عنوان فرماندار جدید اسکو جایگزین صفر آثری شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تغییر مدیران در دولت جدید امری طبیعی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسکو سخن می‌گفت اظهار داشت: تغییر دولت‌ها و جابجایی مسوولان برای تغییر نگرش‌ها و تزریق انرژی بیشتر و ایده‌های جدید برای اداره امور است.
وی افزود: نگاه ما به این تغییرات، تحویل سنگر خدمت‌گزاری از یک سرباز به سرباز دیگری از انقلاب است، چرا که در نظام جمهوری اسلامی، پست و مقام، تنها فرصتی برای خدمت‌گذاری به خلق خدا بوده و نه وسیله‌ای برای جمع‌آوری مادیات است.
جبارزاده با بیان اینکه مردم ایران، آذربایجان و اسکو شایسته هر نوع خدمتی هستند، افزود: اگر امروز دولت تدبیر و امید در اوج مشکلات اقتصادی، کمبود بودجه و تحریم‌ها، مسوولیت را قبول کرده صرفا برای خدمت به مردم است و هرگاه که پای خدمت به مردم در میان باشد، انسان نمی‌تواند از مسوولیت سر باز زند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از خدمات آثری، فرماندار پیشین اسکو قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت شهرستان اسکو در استان، گفت: لازمه این اهمیت، حضور فردی با سوابق اجرایی و آشنا به مسایل توسعه‌ای در راس مدیریت اجرایی آن است که امروز آقای علیخانی با این ویژگی‌ها به عنوان فرماندار جدید اسکو معرفی می‌شوند.
وی، قصد قربت در انجام کار‌ها و در نظر داشتن رضایت خدا را اولین توصیه خود به فرماندار جدید اسکو ذکر کرد و گفت: از فرماندار جدید می‌خواهم تمام وقت در خدمت مردم عزیز اسکو باشد.
جبارزاده افزود: اصل خدمت، رسیدگی و حمایت از افراد ضعیف و محروم جامعه و همنشین شدن با آنهاست، این هم توصیه دین است و هم خواسته دولت از کارگزاران خود به شمار می‌رود.
وی همچنین فرماندار جدید را به ایجاد روحیه صمیمیت، همدلی و همکاری در بین مسوولان شهرستان توصیه کرد و افزود: امروز برای حل مشکلات به همه نیروهای انقلاب نیاز داریم و شایسته نیست که این نیرو‌ها را تقسیم‌بندی و به خاطر گرایش سیاسی حذف کنیم.
جبارزاده تاکید کرد: باید از تجربیات و مشورت‌های همه مدیران قبلی و تمام نیروهای صاحب‌نظر استفاده کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی تنظیم برنامه کاری برای چهار سال آینده را از ماموریت‌های اصلی همه فرمانداران اعلام کرد و گفت: این برنامه باید عملیاتی باشد و کاهش وابستگی به بودجه دولتی در آن مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷، مدیون تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌های بزرگمردان تبریزی در ۲۹ بهمن سال ۵۶ بود.
در این مراسم، مرتضی علیخانی به عنوان فرماندار جدید اسکو معرفی و از صفر آثری، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.
علیخانی، فرماندار جدید اسکو هم در این مراسم با تاکید بر کار کار‌شناسی و خدمت‌رسانی همه‌جانبه به مردم، از تمام فعالان منطقه، صاحب‌نظران، مسوولان ادارات و اقشار مختلف مردم برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و عمران و آبادانی اسکو دعوت به همکاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز