خبرگزاری کار ایران

تقدیر ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر تبریز از هنرمندان

کد خبر : ۱۴۷۰۸۱

این تقدیر ویژه از ابراهیم حاتمی کیا، سعید راد و مریلا زارعی در آیین اختتامیه جشنواره استانی فیلم فجر و افتتاحیه جشنواره فیلم سیب تبریز صورت گرفت.

ایلنا: از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز با اهدای لوح تقدیر و تندیس نقره از تلاش‌ها و هنرنمایی‌های سه تن از فعالین عرصه سینما تجلیل شد.
به گزارش ایلنا، همزمان با روز ۲۹ بهمن و در آیین اختتام جشنواره استانی فیلم فجر و افتتاحییه جشنواره فیلم سیب تبریز از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر تبریز از سینماگران بنام کشور ابراهیم حاتمی کیا، سعید راد و مریلا زارعی با تقدیم لوح تقدیر و تندیس نقره تقدیر شد.
در بخشی از متن این لوح که توسط شهرام دبیری رییس شورای شهر تبریز و صادق نجفی شهردار تبریز تقدیم این هنرمندان شد، آمده است: هنر آن زمان افتخار آفرینی خود را به منصه ظهور می‌رساند که ماندگاری خود را نه تنها در جمع اهالی هنر و فرهیختگان نمایان سازد، بلکه در اذهان عمومی مردم و در خاطر آنان به بهترین وجه نقش بندد و بعنوان یادگار و یادمان از آن یاد شود.
در بخش دیگری از این لوح تقدیر آمده است: بی‌شک فعالیت هنرمندانه و با سابقه‌ای درخشان از تخصص و تعهد در عرصه سینما توانسته است یاد‌ها و لحظه‌های مردمان این بوم وبر را رنگ و جلایی دیگر بخشد و حتی در عرصه بین الملل معرف لحظه لحظه سکانس‌ها و بخشهای مدون جنب و جوش مردمان سرزمین افتخار آفرین آفتاب، ایران اسلامی عزیزمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز