خبرگزاری کار ایران

ارایه خدمات درمانی شبانه روزی در درمانگاه جانانلو منطقه آزاد ارس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۴

با مشارکت مالی سازمان منطقه آزاد ارس در هزینه‌ها به صورت ماهانه، این مطالبه بر حق مردم محدوده خدآفرین ارس نیز بر طرف شد.

ایلنا: مدیر عامل منطقه آزاد ارس از آغاز ارایه خدمات درمانی شبانه روزی در درمانگاه جانانلو با امضای قرارداد همکاری با شبکه بهداشت و درمان مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محسن خادم عرب باغی در آئین آغاز به کار این واحد شبانه روزی افزود: ارایه خدمات پزشکی شبانه روزی از نیازهای اساسی در این منطقه است که لازم بود سال‌ها قبل این خدمات در خداآفرین راه اندازی می‌شد.
وی گفت: با مشارکت مالی سازمان منطقه آزاد ارس در هزینه‌ها به صورت ماهانه، این مطالبه بر حق مردم محدوده خدآفرین ارس نیز بر طرف شد.
به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان مرکزخداآفرین منطقه آزاد ارس با استقرار پزشک معالج به صورت تمام وقت، خدمات داروخانه‌ای و تزریقات و پانسمان نیز در این درمانگاه به صورت ۲۴ ساعتی ارایه می‌شود.
محمدرضا پوراحمد با تقدیر از مساعدت‌های سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس افزود: علاوه بر آن خدمات مامایی، پایگاه بهداشتی کنترل مادران باردار و نوزادان، تیم سیاری واکسیناسیون روستا‌ها نیز به صورت روزانه دراین درمانگاه ارایه می‌شود.
ارسلان فتحی‌پور، نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، هوراند و آبش احمد نیز با حضور در این آیین از خدمات منطقه آزاد ارس طی ماه‌های گذشته تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز