خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی:

یاوران نماز باید به شبهه افکنی‌های رسانه‌های بیگانه پاسخ دهند

کد خبر : ۱۴۵۸۱۴

نشست یاوران نماز در تبریز برگزار شد.

ایلنا: نشست یاوران نماز با حضور رییس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی وحجت الاسلام والمسلمین استاد سید علی آرامی مدرس مرکز تخصصی قم در حوزه حضرت ولی عصر تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی در این نشست تأکید کرد: یاوران نماز بایستی افرادی باشند که دلسوخته نماز بوده و مردم را با جان ودل به نماز دعوت کنند.
اسدالله ضیایی افزود: برراستای این امر ستاد اقامه نماز به دنبال افرادی است که بعنوان خادم نماز درجهت بسط این فریضه الهی بکوشند.
وی ادامه داد: یاوران نماز باید به شبهه افکنی‌های رسانه‌های بیگانه جواب داده و ضمن فراگیری آموزش‌ها و ارتقا دانش دینی خود بتوانند اگر جایی شبهه‌ای ایجاد شد، جواب منطقی ارایه دهند.
وی هدف از تشکیل جلسه را بسط نماز در عمق جامعه دانست و گفت: ما می‌خواهیم نماز را در عمق جامعه و افراد نفوذ دهیم و همه افراد و بازاریان در موقع نماز بسوی نماز بشتابند.
ضیایی خاطرنشان کرد: اگر چه نهاد ستاد اقامه نماز بودجه دولتی ندارد، اما عملکردمان بیشتر از طریق دستگاههای دولتی از قبیل مدارس و ادارات انجام می‌گیرد.
رییس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: با اینکه نهاد گسترده آموزش و پرورش در کنار برنامه‌های این ستاد قرار دارد، اما می‌خواهیم عامه مردم را به سمت نماز جذب کنیم.
ضیایی در مورد نحوه انتخاب یاوران نماز گفت: عده‌ای از افراد توسط مشاوران ستاد نماز گزینش و آموزش داده می‌شوند که هر کدام از آن‌ها نیز باید چند نفر را جذب کرده و آموزش دهند.
- هراقامه نمازی مساوی با جهاد است
در ادامه این مراسم مدرس، مرکز تخصصی قم طی سخنانی با اشاره به اینکه چیزی با ارزش‌تر از نماز وجود ندارد تأکید کرد: هراقامه نمازی مساوی با جهاد است که باید زمینه‌های رغبت مردم به این امر پیش از پیش محیا شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی آرامی افزود: یاوران نماز‌‌ همان کسانی هستند که همواره با اقامه نماز بانفس خود مبارزه کرده وبه جهاد در راه خدا پایبندند.
گفتنی است نشست یاوران نماز ویژه خواهران نیز فردا در اداره کل آموزش پرورش آذربایجان شرقی ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز