خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی باید میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۳

آذربایجان شرقی استانی دارای قابلیت‌های بالای گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که باید این توانایی‌ها در تمام مدت به خصوص در تعطیلات نوروز و تابستانی به گردشگران نشان داده شود.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تصویب ۲۷ مصوبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد صادق پورمهدی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی گفت: این ستاد با تفاوت‌هایی نسبت به ستاد تسهیلات سفر شکل گرفته و اعضای جدید‌تر با حوزه فعالیت‌های تخصصی تری به آن افزوده شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با جمع بندی صحبت‌ها و اعلام نظرات و پیشنهادات و آمادگی‌های اعضای ستاد، ۲۷ مصوبه به منظور استقبال هرچه بهتر و شایسته‌تر از گردشگران نوروزی به آذربایجان شرقی به تصویب رسید.
پور مهدی بر لزوم پیگیری جدی تصمیمات و اجرای این مصوبات تاکید کرد و گفت: لازم است برای اطلاع رسانی صحیح و یکپارچه همه اعضای ستاد با هم حرکت کرده و پکیج فرهنگی یکدستی منتشر و توزیع کنند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل باید در ایام نوروز با جدیت و اهتمام بیشتری توسط دستگاه‌های مربوطه به خصوص میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شود، گفت: آذربایجان شرقی باید میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی باشد.
پور مهدی تصریح کرد: آذربایجان شرقی استانی دارای قابلیت‌های بالای گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که باید این توانایی‌ها در تمام مدت به خصوص در تعطیلات نوروز و تابستانی به گردشگران نشان داده شود.
یادآور می‌شود، نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی با ریاست محمدصادق‌پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، و به دبیری حق پرست مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی و حضور مسئولان تمامی دستگاه‌های ذیربط و عضو ستاد برگزار و در آن به بررسی مشکلات و پیشنهادات پیش روی حوزه گردشگری در تعطیلات پیش روی عید نوروز پرداخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز