خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو:

انتظار می‌رود دولت همانند تیم‌های پایتخت از تیم‌های تبریزی حمایت ویژه‌ای به عمل آورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۲

تراکتور برای مردم آذربایجان اهمیت ویژه‌ای دارد و شخصیت قهرمانی تراکتور در این بازی نمایان شد.

ایلنا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در جام حذفی فوتبال کشور را به هواداران این تیم تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " رضا رحمانی "، اظهار داشت: تراکتور برای مردم آذربایجان اهمیت ویژه‌ای دارد و شخصیت قهرمانی تراکتور در این بازی نمایان شد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند بازی‌ها و شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ بر‌تر درشان آن نبوده و دست خوش حوادثی شده اما این قهرمانی کام هواداران آن و مردم آذربایجان را شیرین کرد.
وی اضافه کرد: حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه و حمایت قاطعانه آن‌ها از تیم محبوبشان باید ادامه یابد تا شاهد موفقیت این تیم در عرصه‌های مختلف نیز باشیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم‌های با ریشه و قدیمی فوتبال استان، ادامه داد: انتظار می‌رود دولت همانند تیم‌های پایتخت از تیم‌های تبریزی حمایت ویژه‌ای به عمل آورد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم تراکتورسازی می‌تواند در ایجاد شور و نشاط در جامعه نقش خوبی ایفا کند که مسئولین باید از این ظرفیت برای کارهای فرهنگی و اجتماعی دیگر نیز استفاده کنند.
همین گزارش حاکی است تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز با پیروزی برابر مس کرمان قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز