خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

تبریز به جایگاه و شأن واقعی خود برسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۹

آماده سازی و افتتاح ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهری نتیجه تعامل و هماهنگی مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

ایلنا: فرماندار شهرستان تبریز افتتاح همزمان ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهری توسط شهرداری تبریز را قابل تقدیر دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا رحیم شهرتی فر که در مراسم بهره برداری همزمان از ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز سخن می‌گفت افزود: آماده سازی و افتتاح این تعداد پروژه نتیجه تعامل و هماهنگی مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری است.
فرماندار شهرستان تبریز در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، قرن بیستم را عصر خیزش‌ها و انقلاب‌های استبدادستیزی و آزادی خواهی در جهان دانست و افزود: در این دوره، ایران اسلامی نیز شاهد دو انقلاب بزرگ و اثربخش در تاریخ سیاسی خود بوده که انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی نقش و تأثیر خود را در ایجاد دگرگونی و تحولات اساسی در ساختار سیاسی کشور بر جای گذاشته است و در این میان نقش تبریز و آذربایجان در هر دوی این انقلاب‌ها پر رنگ و چشمگیر بوده است.
شهرتی فر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه اصل تفکیک ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همه مردم و مسوولان بر این سه اصل اعتقاد، پافشاری و ایمان عملی دارند و از آرمان‌ها و اصول مبتنی بر آن نیز حمایت می‌کنند.
فرماندار تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سایه این سطح از خدمات تبریز در آینده نزدیک به جایگاه و شأن واقعی خود برسد.
همین گزارش حاکی است در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری متمرکز از ۵۵ پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف این شهر آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز