خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

با اختیار ویژه مشکلات پرویز هادی، قهرمان کشتی جهان را رفع کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۹

امیدوارم این قهرمان عزیز در مسابقات آتی هم شادی و نشاط را برای مردم استان و کشور به ارمغان بیاورد و ما هم در این مسیر هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز یکشنبه از پرویز هادی، قهرمان کشتی جهان و دارنده مدال طلای جام جهان‌پهلوان تختی تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در دیدار با این ورزشکار ارزنده استان، قهرمانی او در رقابت‌های جام جهان‌پهلوان تختی را پیام شیرینی برای مردم آذربایجان در ایام دهه فجر دانست و گفت: همه مردم آذربایجان به وجود شما افتخار می‌کنند.
وی با بیان اینکه از شنیدن خبر قهرمانی پرویز هادی بسیار خوشحال شدم، افزود: امیدوارم این قهرمان عزیز در مسابقات آتی هم شادی و نشاط را برای مردم استان و کشور به ارمغان بیاورد و ما هم در این مسیر هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.
جبارزاده در خصوص مشکلات پرویز هادی نیز گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌خواهم که با اختیار ویژه این مشکلات را حل کند تا ایشان با فراغ بال بیشتری در مسابقات آینده حضور یابد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از همه رشته‌های ورزشی به ویژه رشته کشتی حمایت می‌کنیم، از تاسیس انیستیتو کشتی در تبریز توسط فدارسیون کشتی کشور استقبال کرد.
جبارزاده همچنین پس از اهدای مدال طلای پرویز هادی در جام تختی به وی، با بیان اینکه این مدال، زیبنده قهرمانانی چون شماست، مجددا مدال طلا را بر گردن این قهرمان کشتی کشور آویخت.
پرویز هادی هم در این دیدار با بیان اینکه لحظه اهتزاز پرچم ایران در مسابقات بین‌المللی با هیچ دیگر قابل تعویض نیست، گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم، بیشتر از این بتوانم برای استان افتخارآفرینی کنم.
در این دیدار که مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیأت کشتی استان هم حضور داشت، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از پرویز هادی قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز