خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

به یمن دهه مبارک فجر، ۸۷ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال گازدار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۷

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در طول عمر ۳۵ ساله انقلاب، یک میلیون و هزار مشترک گاز طبیعی در استان آذربایجان‌شرقی، تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به ۸۷ روستای استان آغاز شده و تا پایان سال شاهد بهره‌مندی خانوارهای این روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با بیان اینکه با گازرسانی به این روستا‌ها، ۸ هزار و ۷۳۶خانوار جدید روستایی به جمع خانوارهای بهره‌مند از گاز استان افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در طول عمر ۳۵ ساله انقلاب، یک میلیون و هزار مشترک گاز طبیعی در استان آذربایجان‌شرقی، تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.
وی بهره‌مندی مردم از رفاه در اقصی نقاط کشور را ثمره انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: قبل از انقلاب شکوه‌مند اسلامی هیچگونه خدمات گازرسانی در کشور وجود نداشته و همه خدمات در این خصوص مربوط به پس از انقلاب و به برکت خون شهدا بوده است.
دینی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای مردم ایران به همراه داشته است یادآور شد: خودباوری و استقلال در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین دستمایه‌های این انقلاب بزرگ بوده که در این راستا شرکت گاز استان به عنوان تامین کننده سبد انرژی خانوار‌ها، خدمت رسانی روزافزون از طریق اجرای هر چه بیشتر طرح‌های گازرسانی، افزایش بهره‌مندی مردم، ایجاد ارزش افزوده محصولات، اشتغال زایی، مهار بیکاری و افزایش در آمد را در سرلوحه اجرایی خود قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز