خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تحول در مسیر توسعه نیازمند یک برنامه اصولی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۱

تا زمانی که سند تدبیر توسعه استان تدوین نشده و اولویت‌های کاری مشخص نشود قادر به حرکت اصولی در مسیر توسعه استان نخواهیم بود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین سند تدبیر توسعه استان تأکید کرد.
به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با اشاره به تشکیل شورای راهبری برای تدوین سند تدبیر توسعه استان، تاکید کرد: تا این سند تدوین نشده و اولویت‌های کاری مشخص نشود قادر به حرکت اصولی در مسیر توسعه استان نخواهیم بود.
وی گفت: تجربه ثابت کرده است که کارهای روزمره و روتین، ایجاد تحول نمی‌کند و بدون یک برنامه اصولی و همه‌جانبه، نمی‌توان به اهداف توسعه دست یافت.
ل جبارزاده با بیان اینکه حرکت بدون برنامه در شأن ما نیست، از همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست با جدیت تمام با شورای برنامه‌ریزی استان و شورای راهبری سند تدبیر توسعه استان همکاری کنند تا این سند در سریع‌ترین زمان ممکن به تصویب برسد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین بحثسلامت را یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه استان برشمرد و گفت: موضوع سلامت بر عهده یک دستگاه خاص مانند دانشگاه علوم پزشکی نیست، بلکه همه دستگاه‌ها در این خصوص وظیفه دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.
در این جلسه مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص نظام‌نامه سند تدبیر توسعه استان و محورهای این سند ارایه کردند و پس از بحثو بررسی و اصلاحات لازم، این نظام‌نامه به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز