خبرگزاری کار ایران

پس از ۳ ساعت تلاش صورت گرفت؛

نجات مادر و نوزاد چشم انتظار با لودر در دل جنگل‌های ارسباران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۹

اکیب امدادی شبکه به همراه لودر اداره راه و شهرسازی بسیج شده و به نجات جان این عزیز درد کشیده فورا به راه افتاده و سه ساعته در سرمای شدید و استخوان‌سوز خودشان را به سر بالین مادر در ‌دل کوه‌های صعب‌العبور و جنگلی روستای اوزی ورزقان رساندند.

ایلنا: بار دیگر خبر مادر درد‌کشیده که برای به دنیا آوردن فرزندش در دل جنگل‌های ارسباران که راه ارتباطی آن در اثر کولاک شدید بسته بود و مادر چشم انتظار در سخت‌ترین شرایط لحظه شماری می‌کرد به مدیریت بحران شبکه بهداشت ورزقان رسید.
به گزارش ایلنا اکیب امدادی شبکه به همراه لودر اداره راه و شهرسازی بسیج شده و به نجات جان این عزیز درد کشیده فورا به راه افتادند.
بالاخره با تلاش مضاعف سه ساعته در سرمای شدید و استخوان‌سوز خودشان را به سر بالین مادر در ‌دل کوه‌های صعب‌العبور و جنگلی روستای اوزی ورزقان رساندند.
بلافاصله توسط اکیب امدادی بهداشت و درمان مداوای اولیه حاصل شد و به علت وخیم بودن حال مادر تنفس مصنوعی به بیمار انجام شد و ‌به تشخیص پزشک بیمار که باید در سریع‌ترین زمان به بیمارستان الزهراء تبریز اعزام می‌شد اکیب امدادی بیمار را با خودشان به بیمارستان ورزقان انتقال داد.
بر پایه این گزارش بعد از اقدامات بعدی در بیمارستان ورزقان بیمار توسط آمبولانس‌های این بیمارستان به مرکز درمانی الزهراء تبریز اعزام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز