خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی جلفا تشریح کرد:

نبود صنایع تبدیلی و سردخانه دو مشکل عمده بخش کشاورزی جلفا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۳

تولیدکنندگان بر‌تر بخش کشاورزی شهرستان جلفا، تجلیل شدند.

ایلنا: درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت ایام ا… مبارک دهه فجر، با برپایی همایشی از برترین‌های بخش کشاورزی شهرستان جلفا تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا گفت: شرایط اقلیمی و بهره‌مندی از رودخانه ارس این شهرستان را به قطب تولید محصولات باغی و کشاورزی تبدیل کرده وبا آغاز واگذاری اراضی دشت گلفرج از سالجاری شاهد رونق بخش کشاورزی و رفع بیکاری در این شهرستان هستیم.

" رضا عباسی " با اشاره به اینکه کارواگذاری۳۰۰ هکتار از اراضی مستعد دشت گلفرج به ۲۹۵ متقاضی در دهه فجر امسال آغاز و این امر کشاورزی منطقه را متحول خواهد کرد، افزود: به منظور حمایت ازبخش کشاورزی بیش از۷۰ میلیاردریال تسهیلات برای متقاضیان فعالیت در واحد گلخانه‌ای، صنایع جانبی، پرورش ماهی و دامداری درسال جاری پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی جلفا گفت: مشکل اصلی بهره برداران بخش کشاورزی در این شهرستان نبود صنایع تبدیلی و سردخانه و پایین بودن میزان پرداختی خسارت شرکت‌های بیمه‌ای است.
شایان ذکر است: در پایان این مراسم، از برترین‌های کشاورزی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز