خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه تبریز گشایش یافت؛

نمایشگاه کتاب «انقلاب اسلامی، شهید و شهادت و جنگ تحمیلی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۳

بعد از اتمام این نمایشگاه، کتاب‌های این نمایشگاه به صورت یک غرفه دایمی در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ایلنا: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه کتابی تحت عنوان «انقلاب اسلامی، شهید و شهادت و جنگ تحمیلی» در کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز گفت: در این نمایشگاه سه هزار جلد کتاب با محوریت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران موضوعات ادبیات داستانی، شعر پایداری، مجموعه خاطرات، زندگی نامه‌ها، وصیت نامه‌ها، فرهنگنامه‌ها، یادنامه‌ها، کتاب‌هایی در مورد عملیات‌های مختلف جنگ، مجموعه نشریات در مورد جنگ و انقلاب اسلامی، مجموعه آثار کودکان درباره شهدا، جنگ، امام و نرم افزار و محصولات فرهنگی برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
تراب نجاری افزود: این نمایشگاه از ۱۳ الی ۲۱ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر برای بازدید علاقمندان دایر است.
یاد آور می‌شود: بعد از اتمام این نمایشگاه، کتاب‌های این نمایشگاه به صورت یک غرفه دایمی در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز