خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی رتبه بیست و یکم کشوری را در آلودگی به مواد مخدر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۳

۹۷ درصد از اولیا در بحثآموزش و پیشگیری اطلاع دقیقی ندارند.

ایلنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: این استان در مقایسه با میانگین کشوری رتبه بیست و یکم کشور را در آلودگی به مواد مخدر را دارد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدعلی نصرتی " در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورزقان، این امر را نشان دهنده پایبندی مردم استان به دین و معنویات و اهتمام جدی مسوولان برای مبارزه با این مساله دانست و در عین حال افزود: برای پیشگیری و مبارزه جدی با اعتیاد به مواد مخدر عزم ملی و فراگیر در سطح استان لازم است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمن ما هر روز در تلاش است با شیوه‌ها و هزینه‌های کلان در برابر نظام اسلامی سنگ اندازی کند، اظهار داشت: شهامت و آگاهی مردم و پیروی از رهنمودهای رهبری تاکنون دشمن را در این زمینه با شکست مواجه کرده است.
وی اضافه کرد: استکبار با حیله‌ها و اعمال ناجوانمردانه خود در تلاش است با گسترش مواد مخدر در جهان و در کشور ما به خانواده‌ها و جوانان ما نفوذ کرده و آن‌ها را سست و بی‌انگیزه کند.
" نصرتی " ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام جوانان ما را با این روش نشانه رفته و در صدد سرنگونی آنهاست و باید همه با هوشیاری تمام با این ترفند شوم و خانمان سوز مقابله نماییم.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خانواده‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تربیت فرزندان هستند، گفت: متاسفانه در استان ۹۷ درصد از اولیا در بحثآموزش و پیشگیری اطلاع دقیقی ندارند و باید مسوولان در امر پیشگیری از این پدید شوم تمام تلاش خود را به کار گیرند.
" علی باغبان " افزود: شهرستان ورزقان نسبت به سایر شهرستان‌های استان از آلودگی کمتری برخوردار است و باید این ارزش و اعتبار مهم در این شهرستان با پیشگیری و فرهنگ سازی حفظ شود.
فرماندار ورزقان نیز یکی از مشکلات بیماران معتاد در این شهرستان را نبود محل بازپروری عنوان کرد و گفت: معتادان در این شهرستان باید با هزینه‌های زیاد به شهرهای دیگر بروند و این مشکل روانی و عاطفی بسیاری را برای خانواده‌های آنان به بار می‌آورد.
" محرم فروغی " از واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی در مناطق محروم انتقاد کرد و گفت: سالن‌های ورزشی تنها محل گذراندن اوقات فراغت در شهرستان‌های محروم است و واگذاری آن به بخش خصوصی این امتیاز را از جوانان کم درآمد در شهرستان سلب می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز