خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی گفت:

گلف آذربایجان شرقی بطور صحیح و شایسته معرفی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۲۸

رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی، گفت: ورزش گلف در استان ما بطور صحیح و شایسته معرفی نشده و زیرساخت مناسب ندارد.

امیر کوین، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه هیئت گلف چهار انجمن مینی گلف، بهکاپ، وودبال و کریکت را شامل می شود، گفت: گلف ورزش مفرح و با نشاطی است که می‌تواند در زمینه قهرمانی و حرفه ای حرفی برای گفتن داشته باشد و یا به صورت خانوادگی و تفریحی برگزار شود اما باید ابتدا زیرساخت و تجهیزات استاندارد این ورزش فراهم شود.

کوین خاطرنشان کرد: با وجود کمبودها و مشکلات در تمامی ماده‌های مسابقات گلف در همه رده‌های سنی تیم دادیم که بالغ بر ۱۰ اعزام به شکل آبرومند با پرواز هوایی و تنخواه مناسب انجام گرفت و موفق شدیم چندین مقام در کشور کسب کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش گلف تبریز ۲ ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانوم به تیم ملی معرفی کرده است، افزود: در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای اولین بار تیم هندی کپ استان در مسابقات کشوری مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد.

کوین اذعان داشت: طبق تفاهم نامه هیات گلف استان با دانشگاه سراسری تبریز سالانه ۲۳ هزار دانشجو در این رشته ورزشی آموزش می بینند، همچنین با همکاری و مشارکت شهرداری تبریز با هیات گلف، زمین‌های مینی گلف ائل گلی که سال‌ها‌ بدون استفاده مانده بودند بازسازی و فعال ‌شد.

رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی، اذعان داشت: نقشه برداری زمین خاکی گلف در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و ماه های آینده این زمین به هیات گلف واگذار می شود.

امیر کوین، گفت: در 14 شهرستان استان رشته ورزشی گلف راه اندازی شده است و در چهار شهر مرند، عجب شیر، بناب و مراغه نیز با همکاری شورا و شهرداری این شهرها اقدامات قابل توجهی در راستای راه اندازی و فعال شدن این رشته ورزشی انجام شده است.

به گفته رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی، جلسات اختصاصی و آموزش خبرنگاران برای تشکیل تیم و اعزام به مسابقات کشوری از جمله اقدامات هیات گلف استان برای فعالان رسانه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز