خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت خانه‌های صمت کشور در همایش سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۱۳۰

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز گفت: با توجه به برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری شهرداری در تبریز که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد از ظرفیت اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور که آذربایجان‌شرقی میزبان این اجلاس در تیرماه خواهد بود استفاده خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی در جلسه کمیته دعوت از سرمایه گذاران اظهار کرد: با توجه به همایش سرمایه گذاری شهرداری تبریز که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد از ظرفیت اجلاس سراسری خانه های صمت کشور که استان آذربایجان شرقی میزبان این اجلاس در تیرماه خواهد بود استفاده خواهد شد.  

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز با توجه به جذب سرمایه گذار در این اجلاس ملی ادامه داد: افراد حاضر در این اجلاس در جهت اجرای بهتر و دستیابی به اهداف شهرداری در این امر بسیار حائز اهمیت هستند.

وی بیان کرد: به همین دلیل مقرر شد شهرداری با احصای موارد قابل پیش بینی جهت ارائه به میهمانان این اجلاس و با احصاء اظهارنظرهای اعضای حاضر که از تمام استان ها حضور خواهند داشت در انجام هر چه بهتر این همایش اقدام کند. ضمن اینکه با تشکیل کمیته ها و کارگروه های مختلف تخصصی نیز در تمامی زمینه ها به صورت کاملا حرفه‌ای و انجام به واقع این رویداد تلاش خواهد کرد.

یوسفی هدف از ارتباط شهرداری با اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور را بازارسازی عنوان کرد و افزود: تمامی سرمایه گذارانی که در این اجلاس حضور خواهند یافت دارای پکیج‌های مختلف سرمایه گذاری هستند تا بدین طریق، کارگاه‌هایی برای فرصت‌های سرمایه گذاری تشکیل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز