خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دانش آموزان شاهد آذربایجان شرقی در جشنواره کشوری مطالعه و تحقیق رتبه اول کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۱

مدارس شاهد نماد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول توسط دانش آموزان شاهد استان در جشنواره کشوری مطالعه و تحقیق خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی در چهارمین جلسه ستاد اجرای امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر استان با اشاره به زیر ساخت‌ها و بستر مطالعاتی موجود که منجر به موفقیت دانش آموزان شاهد استان در این مسابقات شده است ابراز امیدواری کرد این توانمندی و انگیزه زمینه پیشتازی حوزه تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر استان در موضوع ۳ زنگ طلایی انشاء - کتابخوانی و گفتگو که توسط رئیس جمهوری در آغاز سالتحصیلی بر اجرای آن زنگ‌ها تاکید شده است، باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه از مدارس شاهد به عنوان الگو و نماد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و گفت: با برگزاری جشنواره‌ها و یادواره شهدا و تکریم ایثارگران و تجلیل از مقام شامخ آنان در پاسداشت یاد و نام اسطوره‌های مقاومت پیشتاز خواهند بود.
رئیس ستاد اجرایی امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر استان با اشاره به توانمندی فرزندان شاهد و ایثارگر اضافه کرد: با اندک توجهی به طرح پراکنده شاهد در مدارس عادی موفقیت‌های وصف ناپذیری حاصل خواهد شد.
وی همچنین بر روان‌تر شدن فرآیند امور در حوزه شاهد و ایثارگران افزود ارایه خدمات آموزشی و پرورشی برای فرزندان شاهد و ایثارگر باید سهل‌تر انجام گیرد و هر گونه موانع در خدمات رسانی به آنان مرتفع شود.
پاشایی ضمن قدردانی از مسئولین و دست اندرکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران به خاطر همراهی و همکاری با آموزش و پرورش رسیدگی به وضع تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر را امری مهم دانست و بر رفع مشکلات موجود به ویژه در خصوص مسائل مالی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز